HTML

Azt hittem lerúgom a fejét

Egy szakítás megélése II. meg egyéb állatságok egy egyszerű lány, egyszerű hétköznapjaiból. Avagy mi történik szakítás után, ha az exed egy kollégád. Avagy egy Agresszív Malacka blogja...

Friss topikok

Linkblog

Tegnap. Dugó. Élni.

2008.10.05. 14:24 Or'Sheet

A tegnapi napom az úgy telt, hogy.... Irtó izgalmas volt, mondhatom. Kirándulni mentünk volna a vonatos társasággal, de ez eső miatt elmaradt. Még jó, hogy péntek este mégis elmentem velük egy v.-étterembe, bár eredetileg nem akartam. S nem amiatt, mert V. városáról van szó (az ő városáról). Ez már rég nem erről szól. Egyszerűen jobb programot is kitalálhattak volna a horvátországi nyaralás közös pénzéből maradt elköltésre. De elmentem, s jó volt. Igaz, még el kellett mennem Apáért a munkahelyére, így én mentem egyedül érte, a többiek meg másik két kocsival még Tesómékhoz. Pipa is voltam, így bekanyarodtam a benzinkúthoz, hogy vegyek cigit. Aztán amikor megvettem, rájöttem, hogy én nem is cigizek. Bevágtam a táskámba, aztán ott is maradt.

Szombaton a szakadó eső miatt a kirándulás elmaradt, így lementem Anyának segíteni a munkahelyére. S mindjárt össze is pakoltam egy rakat könyvet, amit el akarok olvasni, mert mostanában nem nagyon vettem a kezembe szépirodalmat. De erről majd egy másik postban.

Ami az egész hétvégémből érdekes az az, hogy elmentünk megint hármasban vásárolni. Tesóm, Anya meg én. S mint a legutóbbi alkalomkor is, pont egy ilyen szombaton van kint sok marha az utakon. Én még nem igazán vezettem dugóban. Max. olyan v.-i kisvárosi dugóban. Na most kaptam a kiképzést. Szó szerint. Egy besorolás alkalmával már azon voltam, hogy megállok, kiszállok az autóból, s valakinek átadom a kormányt, mert "na ne már, ezt azért én nem, én erre képtelen vagyok, rutintalan vagyok". De rájöttem, hogy most csak hárman vagyunk, s ha én nem oldom meg, senki nem fogja helyettem. Stresszelhetek persze, de csak magammal szurok ki. Nincs ott senki, aki ebben segíthetne, magam vagyok. S magam oldottam meg. Koncentráltam, nem dühöngtem, nem stresszeltem. Persze a lábaim remegtek, de így is odaértünk anélkük, hogy megzúztam volna azt a BMW-t, ami előttem haladt, (s amitől parázott nővérem).

S ez nem lenne lényeges, plán egy post bejegyzésre. Csak az a tény, hogy magadnak kell megoldani. Hogy az esetek többségében magad vagy. Ez mindenre igaz. Például az egész elmúlt három évemre. Persze segítség mindig volt, ha mondjuk egy diplomamunkát nézünk. Ha a lelkieket, akkor is. De a nagy dologokat most már mindig nekem kell megoldani. Nekem kell elboldugolni. S azt hiszem ez az egész év a jogsival, a munkahellyel, a szakítással, a tesóm elköltözésével erre jó volt. Hogy megtanuljam, nem lesz mindig mellettem valaki. Ideje lenne egyedül is tudni élni. Jelen esetben az "élni" szót a szó szoros értelmében értem.

Azt hiszem menni fog. Vagy már megy is?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szappanoperamagyarmodra.blog.hu/api/trackback/id/tr96697262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása