HTML

Azt hittem lerúgom a fejét

Egy szakítás megélése II. meg egyéb állatságok egy egyszerű lány, egyszerű hétköznapjaiból. Avagy mi történik szakítás után, ha az exed egy kollégád. Avagy egy Agresszív Malacka blogja...

Friss topikok

Linkblog

Húsvéthétfő

2008.03.27. 09:04 Or'Sheet

A napokban nem nagyon volt ingerem az írásra. Semmi extra, említésre méltó dolog nem történt. Péntek reggel elmentem Anyával gyónni V.-ra, s csak utána mentem tovább Bp.-re dolgozni. Bemegyek, izgek-mozgok, a virágot, amit hoztam vázába teszem (persze miután a többiek előtt jól láthatóan meglengettem, hátha felkapják, azaz felkapja a fejét, honnan van nekem virágcsokrom). Aztán rögtön indulnék is postára, amikor átjön hozzám: "Itt van egy kis olvasnivaló." S leteszi a pultra a Metró újásg aznapi számát, kinyitva Kázmér és Hubánál. Hm... annyit mondtam: köszi, én is hoztam.

Ezek után szó nélkül feladtam az adóbevallását. Megcímeztem a borítékot és az ajánlott szelvényt. Gondoltam, ha már Ő ennyire be akar vágódni a fiúknál, hogy le tudjuk kezelni ezt a helyzetet, akkor legyen.

Délután Katával mentünk volna a Zichy kiállításra a Nemzeti Galériába. El is jutottunk egészen a Várig, de mivel egyikünknél sem volt apró, így parkolni nem tudtunk. a legközelebbi parkolási lehetőség, ahol ez aprópénz nélkül is megoldható, a Mammutban van. Lementünk. S miután megegyeztünk, hogy nagyon hideg van, s igazából ilyen szélben nincs kedvünk felgyalogolni a Várba, maradt a mozi. Tény, jobban esett beülni a süppedős fotelbe, s valami agyat nem megerőltető filmet bámulni. Se fizikai, se agyi megterhelést nem jelentett.

 

A Húsvét is eltelt. Betegen. Műkorcsolya VB-t néztem (az EB-t nem követtem, mert épp a szakításba próbáltam belehalni), beleszerettem Brian Joubert-be. Abba a fickóba, aki amikor évekkel ezelőtt megjelent, iszonyatosan unszimpatikus volt. Persze akkor még ott volt Alexei Yagudin, akinek a korcsolyázásáért majd megvesztem. Aztán az évek alatt, ahogy követtem az eseményeket, ez a francia fiú, vagyis az, amit művelt a jégen egyre jobban megtetszett. Élet volt benne, stílus, kisugárzás. Aztán Ő maga is megtetszett. Végül az idei világbajnokságon "beleszerettem". Ami bizonyos fokig jó, mert akkor talán túl is vagyok Azon A Marhán. Már csak egy csöpp kis dolog áll kettőnk közé :-). Az a majd 2000km? ÁÁ, dehogy! A szintén műkorcsolyázó barátnője? Á, dehogy! Az a mindennapi életbeli különbségek, hogy ő sportoló? Á, dehogy!

Francia. Franciával elvből nem kezdek. Szegény, Joubert nem tudja mit veszít azzal, hogy franciának született, így engem soha nem kaphat meg :-)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szappanoperamagyarmodra.blog.hu/api/trackback/id/tr37398626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annie92 2009.05.14. 18:28:07

Szia!

Lehet, hogy ez most hülye kérdés, de miért nem volt neked eleinte szimpi Brian? És ez tetszik, "Franciával elvből nem kezdek ".. Miért? Állítólag romantikusak..:p Vagy esetleg rossz tapasztalatok?

Annie92 2009.05.14. 18:30:35

Szia!

Lehet, hogy ez most hülye kérdés, de miért nem volt neked eleinte szimpi Brian? És ez tetszik, "Franciával elvből nem kezdek ".. Miért? Állítólag romantikusak..:p Vagy esetleg rossz tapasztalatok?

Annie92 2009.05.14. 18:31:16

Uhh, bocsi, hogy 2× ment el, de lefagyott a böngészőm.. =/

Or'Sheet 2009.05.15. 08:15:15

Azért nem volt szimpi, mert francia. Tudom nem szabadna így általánosítanom :) Nincs velük rossz tapasztalatom egyébként, magát a népet nem szeretem a történelmünk miatt. Okoztak nekünk némi bosszúságot :).
De hogy találtál rá erre az ősöreg postra?
süti beállítások módosítása