HTML

Azt hittem lerúgom a fejét

Egy szakítás megélése II. meg egyéb állatságok egy egyszerű lány, egyszerű hétköznapjaiból. Avagy mi történik szakítás után, ha az exed egy kollégád. Avagy egy Agresszív Malacka blogja...

Friss topikok

Linkblog

Megint itt - és megint "ott" - új őrület: Twilight

2008.11.13. 08:36 Or'Sheet

Igen, mostanában zúzós napjaim voltak, nagyon nem értem rá vagy nem sikerült úgy leülnöm az Internet elé, hogy a bloggal is foglalkozzam.

Volt egy határidős munkám, amiatt esetenként háromnegyed nyolcig az irodában ültem. Persze ez nekem nem okozott gondot, hiszen magánéletem lassan már egy éve nincs. Viszont jól jártam, mert kaptam némi pluszpénzt, pedig abszolúte nem vártam el, s anélkül is megcsináltam volna.

Most jut eszemben, a bécsi kitérőnkről se írtam, asszem, ez most is elmarad. Hiszen dolgoznom kéne, de valami miatt nem bírok megülni nyugton, s forr a vérem. Nem, sajnos, nem egy újabb pasi. Hanem egy újabb mese, egy újabb regény, egy újabb szenvedély. Így a Star Wars - Gyűrűk Ura - Harry Potter Szentháromságomhoz ismét csatlakozott egy újabb (na meg persze ott van a Narnia Krónikái is): Twilight - Stephanie Meyer regénye. Lényegében most már mondhatnám, hogy íme itt van az én Szentötösségem a Mese, a Fantázia nevében. Megint találtam egyet, ami magába szív, elvarázsol, és uralkodik felettem, hogy ismét képtelen legyek elfogadni ezt a világot, amelybe születnem sikerült, s ismét belemerüljek egy valótlan világban, amit én oly valósnak szeretnék látni!

Basszus, és az örök nagy kedvencemet majdnem kihagytam! Persze nem tartozik ide, hiszen az nem egy fantáziavilág, maximum annyiban, hogy Avonlea egy kitalált település valahol Prince Edward-szigetén. S ha ez valakinek nem mond semmit, akkor itt vannak ők: Anne Shirley és Gilbert Blythe, Paul Irving, Levendula kisasszony, Marilla és Matthew Cuthbert.... oly sok-sok szeretett alak. Akik legalább annyira hozzám nőttek, - ha nem jobban -, mint Han Solo, Sirius Black, Fred és George Weasley, Csavardi Samu, Legolas, és még sorolhatnám..., most legutóbb Bella és Edmund. Ha még ennyiből sem állt össze, hogy eme Szentötösségem körén kívül, de valahol mégis benne, Lucy Maud Montgomery Anna regényei állnak.

De vissszatérve ehhez az új őrületemhez:

a legpoénabb az egészben, hogy [origo] Filmklub összeállításban találtam róla először említést:

http://www.origo.hu/filmklub/20081016-a-vampirok-megeszik-harry-pottert-vacsorara-twilight-stephenie-meyer.html

Megnéztem az előzetesét is:

http://www.twilightthemovie.com/

S innen már semmi nem választott el attól, hogy rákeressek a könyvre! Ez volt múlt pénteken, azaz 7-én, s lényegében nálunk azon a héten jelent meg a könyv magyarul:

http://bookline.hu/product/home.action?tabname=book&type=22&id=75135

Rögtön megrendeltem, hétfőn elrohantam érte ebédidőben, kedd estére kiolvastam... ma meg már újra olvasom.

Ha azt mondom, hogy Fitzwilliam Darcy és Elizabeth Benneth szerelme óta nem láttam, illetve pontosítva, nem olvastam olyan szerelmi történetet, ami ennyire átütne a lapokon? Amit, ahogy olvasol, úgy látod magad előtt őket, és azt, szikrázik a levegő. Erre kevés regény képes.

S még annyit:

Fitzwilliam Darcy + Rob Wilkinson (Meg Cabot: Hívószáma 1-800) + Jess (Meg Cabot: A mediátor) = Edward Cullen

                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És érdemes felfigyelni valamire, azaz valakire:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Robert Pattinson - a poén kedvéért, ő a Harry Potter 4. részében is nyomta, mint Cedric Diggory.

Szóval most 2 dologra várok nagyon. Az egyik november 27. a film magyarországi premireje. A másik pedig, hogy megjelenjenek a következő részek magyarul. Addig is neki állok angolul :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szappanoperamagyarmodra.blog.hu/api/trackback/id/tr92766519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apcuk · http://www.nufc.hu 2008.11.13. 14:13:05

"Szóval most 2 dologra várok nagyon. Az egyik november 27. ami unokatesóm szülinapja. A másik pedig, hogy hallgassak rá és maradjak jó történeteknél."
süti beállítások módosítása