HTML

Azt hittem lerúgom a fejét

Egy szakítás megélése II. meg egyéb állatságok egy egyszerű lány, egyszerű hétköznapjaiból. Avagy mi történik szakítás után, ha az exed egy kollégád. Avagy egy Agresszív Malacka blogja...

Friss topikok

Linkblog

Essünk túl rajta

2009.01.20. 14:33 Or'Sheet

Mármint az évvégi záráson, most hogy új év, új élet meg mifene...

Szóval a mérleg:

Először is a NEGATÍV NYELVE:

 - egy számomra mindent jelentő kapcsolat és barát (rögtön az év elején)

 - egy régi, legjobb barátnő, aki szó nélkül felszívódott (az év felének eltelte után)

 - a Nővér, aki már nem lakik itthon velünk (az év felénél)

 - Keresztapa, aki remélem Fentről figyel és vigyáz ránk (az év közepén)

 - s ezeken kívül volt pár nagyon húzós veszekedés, munkahelyi gond(om), pénzügyi gond(om) s talán tovább nem is sorolnám

De jöjjön a POZITÍV:

 + egy főiskolai baráttal ismét visszatérő barátság

 + a CSALÁDi kötelélkek egyre erősebbé válása

 + Nővérem férjhez ment, s lett egy bátyám ezzel

 + Nővérem klassz esküvője

 +Twilight

 + pár kolléga odafigyelése rám, s a segítségük

 + s egy új családtag: Jeromos, az Autó

Ez egy elég hiányos lista lett, mégis azt mondom, minden veszteséggel és nehézséggel együtt mégsem volt olyan szörnyű ez a 2008as év. Persze a végére piszkosul elfáradtam, és megtörtem, de túléltük!

S ahogy a kedvenc idézetem szól Camus-tól:

AMI NEM PUSZTÍTOTT EL, ATTÓL ERŐSEBB LETTEM.

Azért jólesne, ha 2009 egy jobb év lenne, nemcsak nekem, hanem mindazoknak az ismerősknek, akik ugyanúgy szenvedték 2008at.

S most, hogy már úgyis 2009 januárja van, itt szeretném köszönteni a legifjabb családtagunkat, aki mindenki nagy örömére 2009. január 1-jén 12.15-kor meglátta v.-i kórház lámpafényét: Benedeket, unokabátyám kisfiát.

Mi másnap voltunk bent nála, s még én is elolvadtam Tőle. Egy tünemény!

Így indult 2009, s ha így folytatódik, akkor bízvást mondhatom, remek egy év lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szappanoperamagyarmodra.blog.hu/api/trackback/id/tr84891118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása